wtorek, 21 lutego 2012

Karma Royal

Nikt mi nie powie, że mam stosować inną karmę, niż karmę RoyalCanin, bardzo często kupuję ją u sprawdzonego sprzedawcy, który oferuje swoje produkty na portalu aukcyjnym, z którego mam przyjemność korzystać. Co do ceny, nie chciałbym się wypowiadać, każdy uważa co innego, moim zdaniem karma dla psa, też musi posiadać jakieś wartości odżywcze, zarówno sucho jak i ta znana w puszkach, nie polecam jednak tej z marketów, proszę mi wierzyć, jeśli wasz psiak jest przyzwyczajony do zdrowego i odpowiedniego karmienia, może mu ona zaszkodzić. Ja ich nie odradzam, bo rozumiem, że część osób nawet nie kupuje karmy dla swoich zwierząt, w sumie ja bardzo dobrze pamiętam dorastanie u dziadków, tam pies jadł to, co inni mieszkańcy. Może wina jest też po stronie ludzi, którzy stali się bardzo wymagający, ciężko powiedzieć, ja wiem jedno, obecnie wspomniana na samym początku karma, spełnia pokładane w niej nadzieje, nie twierdzę że nie ma lepszej w okolicach tej ceny, jednak do chwili obecnej na nią nie natrafiłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz